Karol Darwin to słynny brytyjski przyrodnik oraz geolog, twórca teorii ewolucji, którą zapisał się w historii świata. Jego biografia i naukowe odkrycia stały się podstawą komiksu „Najwybitniejsi Naukowcy. Darwin. Ewolucja teorii”. Twórcą serii jest hiszpański scenarzysta i rysownik Jordi Bayarri. W pierwszej odsłonie dowiedzieliśmy się o fascynującym życiu i pracy Marii Skłodowskiej-Curie.

Tajemnice przyrody – Karol Darwin na progu nieznanego

Niezłomny, walczący o prawdę, dociekliwy i niezwykle wrażliwy człowiek. W tym tomie zapoznajemy się z postacią Karola Darwina, twórcy teorii ewolucji, którą przedstawił w swoim dziele pt. „O powstawaniu gatunków”. Komiks pokazuje, co ukształtowało największego przyrodnika w dziejach i jak – dzięki pasji poznawania przyrody – zwiedził cały świat, dzięki czemu wyewoluowała jego teoria. Jordi Bayarri w charakterystyczny dla siebie sposób ukazał wielkość dokonań niepozornego człowieka, który zrewolucjonizował myślenie o człowieku w naturalnej rzeczywistości.

Spojrzenie na obce kultury, dziką faunę i florę

Przyroda potrafi zachwycać, podobnie zresztą jak niezbadane lądy, na których żyją nowe społeczności. Darwin był też zaintrygowany problemami geograficznego rozmieszczenia okazów dzikiej przyrody oraz skamieniałości, które zebrał podczas podróży. Na kartach komiksowej opowieści utrwalono obraz człowieka żyjącego w zgodzie z własną pasją – realizującego marzenie o pełnym poznaniu świata. Najwybitniejsi Naukowcy. Darwin. Ewolucja teorii” to niezwykle przystępna, cudownie rozrysowana historia, w której twórca teorii ewolucji, zgodnie z którą wszystkie gatunki pochodzą od wcześniejszych form, zyskał dodatkowy wymiar.

Edukacja w rozrywkowej formule

„Darwin. Ewolucja teorii” to drugi tom kolekcji „Najwybitniejsi Naukowcy”, przeznaczonej dla młodych czytelników, ale nie tylko. Prezentuje ona postacie ze świata nauki, których badania przyczyniły się do rozwoju ludzkości w różnych dziedzinach – medycynie, przyrodzie, fizyce czy astronomii. Komiksy w przystępny sposób przybliżają biografie naukowców, ich niezwykłą chęć zdobywania wiedzy i drogi, które doprowadziły ich do dokonania przełomowych dla świata odkryć. To seria dla wszystkich fanów opowieści naukowo-rozrywkowych spod znaku „Było sobie życie”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here