Wydawnictwo Story House Egmont wprowadza na rynek prasowy oficjalny magazyn „Spidey i Super-Kumple” inspirowany pierwszym w historii serialem animowanym z uniwersum Marvela kierowanym do dzieci w wieku przedszkolnym. Pierwszy numer ukaże się 19 stycznia 2021 roku. Szykuje się nie lada gratka dla najmłodszych fanów superbohaterów spod znaku Marvela. Kwartalnik można kupić w punktach sprzedaży prasy na terenie całego kraju oraz na www.egmont.pl
Czasopismo skierowane jest do dzieci powyżej 5. roku życia. Na 32 stronach magazynu miłośniczki i miłośnicy uniwersum Marvela będą mogli śledzić szalone przygody i wyzwania trójki superbohaterów – Spideya, czyli Petera Parkera, GhostSpidera, czyli Gwen Stacy oraz Spina, czyli Milesa Moralesa.
Rozwój młodych czytelników, czyli przygoda superbohaterów Marvela
Z każdej zaprezentowanej historii płynie ważna lekcja o istocie przyjaźni i pracy zespołowej. Chłopcy i dziewczynki będą mogli się też przekonać na przykładzie Spideya i jego kumpli, że odmienność trzeba szanować. W każdym numerze magazynu czytelnicy znajdą specjalnie opracowane zadania wspomagające rozwój młodych superbohaterów. Spidey i jego super-kumple pomogą dzieciom zdobyć nowe umiejętności, ćwiczyć rozpoznawanie liczb, liter i kolorów, a także budować właściwe relacje z innymi. Do każdego numeru czasopisma będzie dołączany plakat oraz prezent-zabawka.
W pierwszym numerze magazynu najmłodsi wraz z rodzicami poznają ekipę Spideya i przeczytają komiks zatytułowany „Niesamowici przyjaciele”. Redakcja przygotowała też dużo zagadek i łamigłówek, oraz mnóstwo ciekawostek na temat szybkich zwierząt.
Kreatywna rozrywka dla dzieci
Na fanów gimnastyki czeka trening supersiłowy „Moc ruchów Spidey”, a miłośnikom i miłośniczkom prac plastycznych polecamy sekcję „Zręczne palce”, w której znajdą kolorowanki oraz dział poświęcony rozwijaniu kreatywności z maskami do samodzielnego wykonania. Do numeru 1/2022 dołączony jest superprezent – szybki Spidey z naklejkami.
Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią w serwisach parentingowych oraz komunikacją w mediach społecznościowych i czasopismach z portfolio wydawnictwa.