„Koala” to film krótkometrażowy zrealizowany z użyciem technologii Unreal Engine 4. Animacja jest wynikiem działań R&D prowadzonych w zakresie silnika czasu rzeczywistego i stanowi teaser projektów tworzonych w oparciu o to środowisko. W prezentowanym fragmencie reżyser Anna Szustak opowiedziała historię człowieka, który znalazł się w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie, w formie efektownej sceny walki.
Wybór historii opartej o bijatykę nie jest przypadkowy. Taka forma pozwala w alegoryczny i prosty sposób opowiedzieć o zmaganiach jednostki z otaczającym ją światem. Każdy z nas mierzy się z sytuacjami które go przerastają i z którymi pragniemy umieć sobie radzić – dlatego chętnie identyfikujemy się z bohaterem, który tego dokonuje. Poza tym sceny walki dają w Platige możliwość pracy z wybitnymi kaskaderami, a to sama przyjemność. – Anna Szustak reżyser projektu.
Koala jest pierwszym projektem Platige wykorzystującym w pełni możliwości Unreal Engine 4. Planujemy dalszą integrację tego środowiska z naszym zapleczem technologicznym i mamy nadzieję, że już niedługo będziemy tworzyć więcej projektów opartych na silniku czasu rzeczywistego.
Informacja prasowa: Źródło